Ecemipek tosbikannesiiii keşke cektirmeseydiniz . Boşuna fazla radyasyon. Eve gidince çocuğu yıkayıp bol bol yoğurt yedirin. Umarım birşey çıkmaz.
tosbikannesiiii BugsBunnyy çocuk annesinin yanında nası düşüo falan diodum kötü olarak değilde hani aklımdan geçiodu görmüş oldum
2cocuk_1anne_ tosbikannesiiii bir söz var Bir insana Neyi kınarsan başına gelmeden ölmez miş Çok geçmiş olsun
Guner tosbikannesiiii bebek bu hiç bişeyi kınamayın bişey olmaz Allah ın izniyle bütün bebekler düşüyor
tosbikannesiiii kızlar hastaneden eve geldik ama kafası biraş şiş gibi geldi gözüme alnı takip edicem kusması falan olursamı götüreyim tekrar
tosbikannesiiii yıkamasam olmazmı kızlar radyasyon atmak için illa yıkamam mı lazım yoğurt alerjimiz var onuda yediremiyorum
Ecemipek tosbikannesiiii radyoloji teknikeriyim ben. Yıkanmak radyayinu uzaklaştırmaktaki en önemli şey
75kinalikuzu tosbikannesiiii sonuç temiz çıktıysa korkmana gerek yok birşey olsa şimdiye belirti verirdi çok geçmiş olsun tekrar
Evhamanne Çok geçmiş olsun. Bizim de başımıza geldi. Allah yüreğimize ferahlik versin inşallah. Yavrularımızı korusun rabbim 🤲🏻