tosbikannesiiii kızlar burda hep okurdum ve kınardım hatta benimde başıma geldi şuam beyin grafi sonucu bekliyoruz. Yer soğuk die yanıma almıştım bi anda önünde bacağım olmasıma rağmen kafasının üstüne çakıldı nası oldu anlamadım acile geldik hemenn
Birannebirbebek7 tosbikannesiiii üzülme insanız başımıza herşey gelebilir kendini suçlama anneliğini sorgulama Allah korusun bebeğini inşallah iyidir
rosesbabys tosbikannesiiii düşe kalka büyüyor bebekler cocuklar hangimizin dizleri kanamadı kaşına dikiş atılmadı eabbim korusun tabi kötülüklerden ama böyle ufak tefek ev kazaları olabiliyor ne kadar dikkat etsekte geçmiş olsun sizede ama kınadıgını yaşamadan ölmezsin birine bi şey diyecegim zaman hep bu laf gelir aklıma susarım ☺️
tosbikannesiiii Deletedmom8453 cidden başıma gelince anladımm kuzumm benim gibi düşünen varsa görsün halimi işte malesef oluyor
Splash-Splash-Love tosbikannesiiii Geçmiş olsun ne demişler kınama kınadığını yaşarsın. Umarım bir daha biseyleri kınamazsınız. Allah şifa versin inşallah bişey yoktur
75kinalikuzu tosbikannesiiii geçmiş olsun kaç aylik birde bir belirti vermeden tomografi çekmezler inşallah birşeyi yoktur
Waffle tosbikannesiiii geçmiş olsun inşallah bir şey çıkmaz 🌸 benim de başıma geldi çok kötü bir durum gerçekten
Ecemipek tosbikannesiiii keşke cektirmeseydiniz . Boşuna fazla radyasyon. Eve gidince çocuğu yıkayıp bol bol yoğurt yedirin. Umarım birşey çıkmaz.
Zeynomelek Cok gecmis olsun sonuclar cikinca haber ver merak ettim rabim korusun insallah evlatlarimixi canim🙏🏾❣
tosbikannesiiii BugsBunnyy çocuk annesinin yanında nası düşüo falan diodum kötü olarak değilde hani aklımdan geçiodu görmüş oldum