Zeynom03 Sarellebebek Bende öyleydim 2 saatte bir besliyorum yarım saat beslemek sürüyor biberonla uyut vs tekrar sağ başka hiç birşeye vakit kalmıyordu
asude456 BelisMelis411 ekstra bişey yapmıyorum düzenli sağıyorum , sizin ne kadar çıkıyor ve bebeğiniz kaç günlük birde sağdığınız makine çok önemli
BelisMelis411 asude456 ben sagım yapmıyorum bebegım 3 ay 16 gunluk. Hıc dıkkat etmedım hos ne zamanlar sagacagımı bılemedım aslında doktorumla konustum sutummu yetmıyor acaba dedım her saat bası emzırıyordum oda gaz yapıyodu kızımda cok istemiyordu öyle o yogun akan sut daha ck sevıyor bırıkmeyınce de istemiyodu doktorumda 3 saatte bır emzırmen gerekıyor dedı bende bugun o sekılde basladım 2-3 saat o aralar emzırıyorum ama daha fazla olsa hıc fena olmaz yanı 😂😂😂 sagmak ıstesem ne zamanlar sağacagımı hiç bilmiyorum gecenlerde sol gogsumu sagdım 75ml cıkmıştı.
BelisMelis411 asude456 ek gıdaya kadar yada daha sonrasına kadar emzirmek istiyorum tek istediğim bu açıkcası o yuzden bu çabam
Ezonam asude456 benimde bir aylık oldu bebiş ben 10 ar dakika sağıyordum 60 cc anca çıkıyordu bende 20 yapayım o zaman bide kaç saatte bir sağmak lazım bide sütüm yeterli mi sence nasıl
asude456 Ezonam 60 cc yeterli sen sağdıkça artar zaten oğlumda 1 aylık ancak 60 cc içebiliyor 3 saati geçirmeden her memeyi en az 15 dakika sağ 2 saat diyolar ama bana çok kısa geliyor okadardq sağamam her dakıka rahat ol yetene kadar vermeye çalış yetmediğinde mamalar var hiç stres yapma başından beri öyle dedim yettiği yere kadar veririm
Gamzecoskun Birbebekkkbircicek merhaba, ilk zamanlar 3-4 saatte bir sağdım totalde günlük 1400 cc civarı çıkıyordu baya bi dondurucuya stok yaptıktan sonra kademeli olarak azalttım günde 1 kereye düşürmüştüm lansinoh ile sağarken ama 45 dk sağıyordum iki meme toplamda 300-350 cc arası çıkıyordu. 1 aydır youha giyilebilir ile sabah ve akşam olmak üzere iki kere sağıyorum 250cc civarı çıkıyor toplam ama dondurucudan takviye ettiğim için sıkıntı olmuyor 150 poşetten fazla stoklamıştım çünkü.
[silindi] Sarellebebek 8. Aya kadar gece emer gündüz emmezdi sağarak verirdim sütüm boldu. 8. Aydan sonra gece emmeyi de bıraktı yine sağmaya devam ettim ama azalmaya başladı
Zeynom03 Ezonam canım ben once arkadaşımın kini kullandim tekli lansinoh onda çok uzun sürüyordu 20 25 dk sagiyirdum ben bı de 1 saatimi alıyordu 2 li aldım ve 15 dknsagmaninbyeterli olduğunu öğrendim işi kolaylastirmistim bu şekilde
Gamzecoskun asude456 1 hafta sonra 1 yaşında olacak, günlük toplam o kadar içiyor 4 seferde.( sabah, öğleden sonra, uyumadan önce, gece)
Birbebekkkbircicek Gamzecoskun günlük 450 cc mi içiyor ? Ya peki 6 -7 aylık iken kaç saatte bir kaç cc ile besliyordunhz
Gamzecoskun Birbebekkkbircicek evet şuan günlük 450-500 cc içiyor. 4-5 aylıkken 1300 cc civarı içiyordu sonra sürekli azalttı 6-7 aylıkken 750-900 cc civarı içiyordu. Ben de sağdığım sütleri dondurucuya atmaktan yorulduğum için kademeli olarak azalttım sağımı yaşından sonra da ne kadar olursa sütüm onu vereceğim eksik kalanı formül mama ile tamamlarım diye düşünüyorum ☺️
Elif2409 Sarellebebek belki benim oğlumda tutacakti ama etrafmdan saçma sapan şeyler söylediler emzirmeye korktum . 😥 Umarım siz tutturursunuz