Dilekleklek Sarellebebek 1.5 aylikken kesildi sutum ustelik 15 gun hem emdi hem sagdim sonra sadece sagdim kesildi 😭 onyuzden sik aealiklarla sagin mutlaka buzluga atin Benim goguslerimden tasiyordu sutum jimse bana sag kaldir demedi bez koy ona aksin diyolardi Cok pismanim cokkkkkk
Sarellebebek Ayy yazık olmuş sütlere keşke bebiş faydalansaydı işte yanlış bilgilendirmeden dolayı yazık olmuş sütünüze 😔 Dilekleklek
Gamzecoskun Sarellebebek merhaba, ben de doğumdan beridir sağarak besliyorum oğlumu yaşına girecek az kaldı, lansinoh tekli(2 tane aldım) ile sağım yapıyordum 1 aydır giyilebilir olanlardan aldım(youha). Düzenli sağım yaptığın sürece sütün kesilmez.
dk13 Eda0102 İstanbul da oturuyorsan aldığım pompayı sana verebilirim 2 gün kullandım belki sonra sütüm gelmeyince kullanmadım ara ara yine sağım yapıyorum ama manuelle elektrikli bir köşede duruyor işine yarayacaksa kullanırsın tabii istersen
SailorMoon_ Sarellebebek 8 ay sadece anne sütü verdim hiç mama vermedim buzlukta da 3 aylık stoğum vardı düzenli saatlerde sağım yapılırsa bitmez süt sanmıyorum. 8. Ayda işe dönüp düzenli sağamadım ondan kesildi benim
Sarellebebek Meme ucu yok ama şırıngayla çekiyorum çıkıyo emiyordu birden bıraktı ne yapsam olmadı kan şekeri düşmesin diye biberonla vermek zorunda kaldım 😔 Mihrimahim16
Yasemin08- Sarellebebek benimki de sadece geceleri emiyor tuhaf bir şekilde 🙄 gündüz de sağıp veriyorum
Sarellebebek Hala sürekli uykudan uyanınca ilk memeyi vermeye çalışıyorum sütüm gelmesine rağmen asla istemiyor anlamadım ne yapacağımı şaşırmış durumdayım Zeynom03
Zeynom03 Sarellebebek devam et canım bu şekilde umarım tutar coknyorucu bir süreç ama tutunca rahat ediyorsun inşallah tutar tutmazsa da düzenli sağ biberonla verirsin ne yapacaksın ne kadar anne sütü alsa kar kesilmez inşallah kesilirse de mama ile devam edersin canım öyle böyle büyücek bebeleriniz🤲
Sarellebebek Gerçekten öyle çok zor sürekli elimde göğüs pompasıyla geziyorum çok zorrr hala uğraşıyorum memeyi tutmadı işin inşallah tutar Zeynom03
Zeynom03 Sarellebebek Bende öyleydim 2 saatte bir besliyorum yarım saat beslemek sürüyor biberonla uyut vs tekrar sağ başka hiç birşeye vakit kalmıyordu
Sarellebebek Sağarak vermek o kadar zor ki bazen sağım yapamıyorum mama verdim bugün midesi kaldırmadı bebeğimin kustu ne yapacağımı bilmiyorum artık Serendinc
Sarellebebek Yaa darısı bize inşallah tutar memeyi tutmazsalar böyle uzun süreli sütüm olur inşallah Elif2409
Elif2409 Sarellebebek belki benim oğlumda tutacakti ama etrafmdan saçma sapan şeyler söylediler emzirmeye korktum . 😥 Umarım siz tutturursunuz
Zeynom03 Ezonam canım ben once arkadaşımın kini kullandim tekli lansinoh onda çok uzun sürüyordu 20 25 dk sagiyirdum ben bı de 1 saatimi alıyordu 2 li aldım ve 15 dknsagmaninbyeterli olduğunu öğrendim işi kolaylastirmistim bu şekilde
Ezonam asude456 benimde bir aylık oldu bebiş ben 10 ar dakika sağıyordum 60 cc anca çıkıyordu bende 20 yapayım o zaman bide kaç saatte bir sağmak lazım bide sütüm yeterli mi sence nasıl
asude456 BelisMelis411 ekstra bişey yapmıyorum düzenli sağıyorum , sizin ne kadar çıkıyor ve bebeğiniz kaç günlük birde sağdığınız makine çok önemli