nazlieylul YeldaKuzey bnm ikizlerim 14 aylık doktor bir çay kaşığı dedi bn az az verip üç gün baktım ters bişey olur mu diye sonra devam ettim iki yaşına kadar bir çay kaşığı vericem 😌🌸
gibicibicis YeldaKuzey bunu eczaciya sormuştum hemen hemen her ilaç 4 yaştan itibaren diye yazıyor bunun bi sebebi vardi ama hatırlamıyorum 4 yaş yazıyor diye kullanılamaz değil kullanabilirsiniz burda 1 yaş altınada balık yağı kullananlar vardı alırken eczacıya sorun sebebini söyler bence ölçüsünüde sorun 1 çay kaşığı veren de var 1 tatlı kaşığı veren de var az ya da ağır gelmesin
Deletedmom_50 Şimdi ocean aldım ben de daha yeni. 21 aylık bebeğim. Ne kadar vermeliyim kafam karıştı. Çay kaşığı diyen var, tatlı kaşığı diyen var… doktoru net şekilde şu kadar ver diyen var mı aramızda? Uzman tavsiyesi nedir, ona göre vermek istiyorum.