Merhaba hanımlar, 17 aylık bir oğlum var. Maalesef sürekli hasta oluyor. Ya grip,ya burun akıntısı, öksürük artık ilaç kullanmaktan bıktım çok üzülüyorum. Balık yağı hangi marka kullanıyorsunuz? Ve haftada kaç kez nasıl veriyorsunuz? Birşeye katıp mi yoksa direktmi? Bağışıklığı güçlendirdiğini okudum bir yerden ve başlamak istiyorum. ( Ne kadar doğru bilemedim)