Noname21 Betusunannesi dyson kullanıyorum robotla arasında kaldım dyson aldim seviyorum. Dereceleri var vakumunu kendin ayarliyorsun
S_x_w Betusunannesi maraton kullanıyordum..dyson kablolu kullanıyorum ve robotum da var 😅 tel başına robot hiçbir işe yaramaz mutlaka bir süpürgeniz olmalı..maraton ve dyson karşıştırcak olursam dyson da düşük güçte bile mükemmel süpürme yapabiliyorsunuz
sadeturkvatandasi Betusunannesi v8le v10 arasında bi seçim yapacaktım v11 bütçemizi aşıyordu çünkü, bende v8 aldım v10la özellikleri çok benziyordu bir kaç başlık fazlaydı sadece v10da.
Mustafakemalim Betusunannesi animal pro 2. Robot süpürgem de var da ikisi mukayese edilemez o da xiomi