Merhaba anneler🌸 benim Philips maraton süpürgem var. 2 yıldır evliyim 2 yıldır kullanıyorum belimde fıtık oluştu😞 çünkü çok vakum yapan bir süpürge. Haliyle çekim yaparken çok zorlanıyor belim. dedik ki bendeki Philips’i satalım yerine robot alalım. E robot alırsak hiç mi derin temizlik yapmayacağım onada ihtiyaç duyacağım dedim. Sadece robotla olurmu sanmıyorum. Dyson mı alsak dedim. E yine ben süpürmüş olacağım ? Sizce ne yapmalıyım bana fikir verir misiniz 🌸