Ademinee
merhabalar
nacizane fikrim kesinlikle mama vermeyin
maşallah bebeğiniz gayet güzel kilo almış. Gece emzirmelerinizi yada gece emzirme sürelerinizi uzatırsanız probleminiz kalmaz bence 😊ağlamanızı gerektirecek bir durum yok aksine güçlü olun moraliniz bozulmasın ki sütünüz etkilenmesin. Ayrıca anne sütünün 1 damlası bile inanılmaz faydalıyken ihtiyacı olmayan bebeğinize mama vermek manasız. Unutmayın her kilolu bebek sağlıklı bebek değildir. Gelişimi güzel olsun kilo alınır 🙏🏼