Melinoee öyle mi canımm, emziği ve biberonu çok iddialı da,benim de abim Kanada da yaşıyor o getirmişti bana , oğlum çok sevdi yeğenim de emzik tutmayan çocuk bir onu tutmuştu, birkaç kişi de tanıyorum öyle.Ben çok begenince Türkiye'den de aldım,ondan önermiştim.Ortodontik sertifikalı dandik marka değil diye.. Değişiyor demek ki bebekten bebeğe 😉