Seda_nur74 Honki_Ponki ay kız niye attın çöpe onlar çocuğun bı parçasıydı ben kıyamıyorum atmaya yada gömmeye idrar testini bile saklıyorum ikisinide kutunun içinde hastanede bileğine taktıklarıni saklıyorum
Honki_Ponki Seda_nur74 Kız taşınırken atmışım yoksa atmazdımda diger iki çocugumum kileri atmışım işte ama üç numaralının kileri saklıyorum çişliyide 🤭😁göbeyide, bilekligide 🤗
Jellybon_555 Catlakbiranne eşim jandarma personeli Allah nasip ederse oğlumun da böyle bir mesleği olmasını isterim 😂🥰