morjaguar Kubrasen93 hastanede o kadar sefil oluyor ki çocuk ben artık her şeyde koşmak istemiyorum hastaneye ya. kontrol edemediğim yerde gideceğim
Deletedmom5493 Kubrasen93 olur mu emecek ki güçlenecek yavrucak desinler bana da dediler çenenizi kapatın sizinle mi uğraşayım covidle mi dedim bir daha da konuşamadılar
qwrt1245 Kubrasen93 oh ne güzel anne sütü antibiyotik olacaktır ona bir an önce iyileşsinler bebeklerimiz inşallah 🙏🏼
ikincikez-anne Kubrasen93 aynen sadece dolven verdik 6 saatte bir şu an iyi Allah a şükür ateş ve halsizlik geçti