Kubrasen93 iki hafta önce ben geçirdim covid. Ayakta atlattım maske ile emzirdim bebeğimi. İki gündür de oglum atesliydi çok yükselmedi. 38.5 e kadar çıktı test yaptirmadik tanıdığımız çocuk doktoru gerek yok büyük ihtimal covid olmuş boşuna canını acitmayin çocuğun dedi. Ateş çıktığında dolven verdik hiç enerjisi yoktu hep uyukluyordu 9 ayını bugün doldurdu. Bugün çok daha iyi en azından artık oyun oynayıp yemeğini düzgünce yiyor. En önemli şey bol bol emzirmek