MayaLara Narin sanırım ben kaynatmicam biraz bağışıklıklari güçlensin diye düşünüyorum rota virüs aşısı olacaklar haftaya.saglik bakanlığı listesinde yok ama ben yaptıricam bütün arklarım yaptırdı da 😁
Meryemdeveci Narin ben oğlum doğduğundan beri doktorumuzun önerisiyle smilac başladık cok memnunum diğer mamalara göre daha az gaz yapiyor ve kabızlikta yapmiyor