Narin Bugün doktora gittik bebeğim kusarken tıkanıyor nefessiz kalıyor hatta burnunda geliyor diye. Henüz 1 buçuk aylık.Doktorumuz 5 ayına kadar normal dedi.Eğer kusmadan sonra şiddetli öksürürse sıkıntı dedi çok şükür bizde öyle bir durum söz konusu değil.Mama+meme ile besleniyor.Öneri olarak A R içerikli mama önerdi sindirim reflü olayı açısından.Hipp marka kullanıyoruz içinde palm yağı olduğu için değiştirmek istediğimizi başka bir marka önermesini istedim hemen hemen hepsinde var dedi maalesef..😔 İshal gibi kaka yapıyordu hatta post açıp sizlere sormuştum.Onun içinde cıvık olması normal eğer sümüksü akıntı şeklinde ise tehlikelidir dedi ve ekledi günde eğer 7,8 kez paçalarından akarcasına yapıyorsa ishal demektir dedi.Ve geçen sefer ki kontorlümüzde olduğu gibi yine üstüne basa basa banyo suyunu kaynatmamı söyledi. Reflü kusma ve ishal hakkında çok post açılıyordu belki faydam olur diye paylaşmak istedim:) Allah hepimizin yavrularını korusun,hiç hasta olmasınlar🙏🏻
OzlemDoganay Narin acaba suyu kettle da kaynatsak olur mu bilginiz var mı😀 soru saçma gibi oldu ama elektrik ya ondan soruyorum
Ygz Ebrarkutay cünkü bildiğimiz sular kanalizasyona yakın oldukları icin cocuk suyu yutunca ishal olabiliyor. Öesme suyunu kaynatıp banyo yaptırın mutlala
Anneoluncaanladim Musluk suyundaki mikropları kapmasınlar diye, ben de dogdugundan beri ya aritma ya hazır suyla yıkıyorum, şebeke sulari ile yikamak yenidoganlara zararliymis. Konu sahibine paylaşım için teşekkürler 👍🏻
Narin Anneoluncaanladim Bizde bir süre suyu kaynatarak yaptırdık banyosunu ama çok zor oluyor diye bırakmıştık.Şimdi tekrar kaynatacaz malum hastalık kol geziyor resmen.Önlem almakta fayda var.
Narin [bilinmeyen] Gerçekten mi bilmiyordum teşekkür ederim.Gaz yapıyor mu siz kullandınız mı? Aslında hıpp ten çok memnunum zerre gaz problemi yaşamadık.Kilo alımıda önden gidiyor hatta.Şimdi değiştirdiğimde gaz kabızlık vs yapar diyede korkuyorum açıkcası.Ama smilac ı araştırıcam hemen.
Meryemdeveci Narin ben oğlum doğduğundan beri doktorumuzun önerisiyle smilac başladık cok memnunum diğer mamalara göre daha az gaz yapiyor ve kabızlikta yapmiyor
Ozlem35 Bnm bebegimde her beslenmesinden sonra kusuo doktorlar normal dio reflu icinde onu nerden ckartiosun dediler bana dikkatimi ceken yazinizda benm bebegimn arada sümuksü ishal gbi bi kakasi oluo doktor olablr dedi bnde baska doktor bulmalym artik sanrm herseye normal doo cnku
Narin MayaLara Bizde bir müddet musluk suyuyla yıkadık sonra kaynattık doktor uyarınca ama devamlı bu şekilde yapmak inanın çok zor.Suyu kaynatıyorsun bu sefer yıkanacak sıcaklığı yakalamaya çalışıyosun falan uğraş istiyor.
MayaLara Narin sanırım ben kaynatmicam biraz bağışıklıklari güçlensin diye düşünüyorum rota virüs aşısı olacaklar haftaya.saglik bakanlığı listesinde yok ama ben yaptıricam bütün arklarım yaptırdı da 😁