Sevgiela kendim yapıyorum. Vivo nun kefir mayasını kullanıyorum, ondan bulamazsam sevdanem mayasını kullanıyorum. Bazen kahvaltıda içiriyorum bazen ara öğün olarak kurabiyesinin meyvesinin yanına. Bazen de meyve parçacıkları koyup kaşıkla yoğurt gibi yediriyorum. Bu arada ek gıdanın başından beri blw yaptım. Hiç püre pütürlü yemedi. Direkt katı halde başladık.