Limoni_ Tabi ki farklı. Versem benimki de içer fazlasını. Bitince ağlıyor genelde ama hemen avunuyor. Ben bu şekilde çok rahat ettim gaz, kusma, şişkinlikten huzursuzluk falan yaşamadım da ondan fikrimi belirttim. Siz dilediğinizi yapın yine. Benimki bi görüş.