Kızlar sütüm olmadığı için mama kullanıyorum oğlum 44 günlük.
Mama yarıyor oğluma ama çabuk acıkıyor 2 saatten fazla uyumuyor hiç doktorum ml yükseltin dedi suan 90 ml rahat içiyor 120 yaptığımda kalıyor dibinde sindirimi kolay olduğu için hemen acıkıyor uyumaması bu yüzden mi bazen 1,5 saat de bir bile acıktığı oluyor mamayı mı değiştirsem sizce ?