Sajaazat normal canim kusmasi reflu falan varsa ondan dilayida kusar wmzirdikten ve mama icirdikten sonra hemen yatirma yatim sat kada kucagindabpispisla gazini cikart midesine dogru baski yapma dik tutsrken benimki 3.5 aylik dogdigundan veri hep fiskirtarak kusuyor tabi nekadsr kustuguda onemli benimki asiri kusarsi hasta oldugu icin kusuyodu basta ama simdi biseysi yok oyle kusuyor birde ssn emzirdikten hemen sonrami kusuyo yoksa yarim saat 40 dk falan gectikten sonra mi emer emme hemen kusuyosa normal demisti doktor bazen coxuktaki gazda oyle kusturabiliyo sen emzir gaz ciksr tekrsr emzir ve sık sık emzirme ben sarilik diye 1saatte bir emzirirdim sarilik tedavisi goeup dusmustu sinra tekrsr cikmisti 2 saatte bir emzir mama verdiginde de 2.30 _3 saatte bir ver ozaman kusmasida azalir