Merhaba 2 ay 19 günlük kızım iki gün fışkırır tarzda kusuyordu. Hemen hastane kontrolüne götürdüm. Midesinin kapanma ihtimalinden bahsettiler acil ameliyatlık bir durum olabilir dendi ve ultrasonla kontrol ettiler şükür ki öyle bir durum yokmuş. Kan testleri idrar testleri yapıldı onlardada hiçbirşey çıkmadı gayet iyi durumda. Çok merak ediyorum benim gibi bu durumu yaşayan anneler var mı ? Kusması hem fışkırır tarzda hemde çok fazla yoğun. Çok endişeleniyorum. Ayrıca çocuğum hem anne sütü hemde mama yiyor. Bilgisi olan varsa Ve yazarsa çok çok sevinirim