Selver58 55 derece de 595 🥵 ama başka bi arkadaşa 55 derece de 1000 tl geldi kombi farkı da oluyor Petek fazlalığı da Allah yardımcımız olsun 😦
Bekirtalhammmm Zeynepmoomm merkezi sistem de oturuyorum doğalgaz 380 elektrik 98 su 90 ama bı önceki evimde olsaydım eminim doğalgaz 800 elektrik 250 şu 150 gelirdi kombi hem çok yanıyor hem isitmiyordu
selosunannesi 800 doğalgaz 170 elektrik 80 su 100 internet cep telefonları da var kontorler faturaya çalışıyoruz
Alperinannesiii Zeynepmoomm geçen ay 470 geldi bu ay kesin 700 gelir zamlarla elektrik 100 geliyordu 180 gelmiş
Meyracukurmaraz 1505 TL doğalgaz 😥 bide ısınsak hiç üzilmicem.hiç ısınmıyoruz. Evim 22 23 dereceden yukarı çıkmıyo 65 de yanıyo sürekli. Elektriği gerçekten çok merakla bekliyoruum