Prensesveprensannesi Henüz gelmedi bizimki ama bu ay çok merak ediyorum elektirik ve doğalgaz 🤦🤦 çokta korkuyorum
Merakliduygusall Elektrik 420 geldi, itirazda bulunduk. Çünkü ben 40gündür kendi ailemin yanındayım evde eşim sadece akşamları var o da bişey çalıştırmıyor yani
Sonay38 Zeynepmoomm geçen ay 290 gelmişti aynı düzen bu ay 618 gelmiş ve binada en az gelenlerden biri de biziz 🤪 elektrik hak getire zaten 200 civarındaydı 400 olur herhalde
Balbocegi Zeynepmoomm 550 doğalgaz , 350 elektrik.. su daha gelmedi. 13 yıllık evliliğim boyunca ilk kez bu kadar yüksek faturalar ödüyorum. Bu devletin başındakileri de , onları destekleyen asalakların da Allah cezasını versin…