1omer_annesi benimde 3.ayda başladı oldum olası saçım döküldüğü için türlü türlü şeyler denedim ama böyle bir dökülme yaşamadım resmen akıyor saçlarım acayip dökülüyor kel kalmam inşallah. Eski deneyimleri me göre solgar haplar bir tek işe yaramıştı bende tahlil yaptırıp emzirme döneminde kullanılabiliyorsa onlardan almayı düşünüyorum.