Bende çok memnunum şuan bebegim 5ay 14günlük yeni doğuda 3ay kadar aptamil ve aptamil comformil kullandım çok gaz yaptı sonra hipe geçtim o kusturdu sürekli yediğini kusuyordu sonra sma kullandık onu verdim bi kere dahada vermedim oda kusturma ve tuvalet sorunu yaptıgı için 1aydır filan bebelac kullanıyorum çokta memnunum keşke ilk başlardan alsaydım diye kendime kızıyorum ben çok memnun kaldım bende öneririm yani Tek mama ile baglı kalmayın alıp deneyin her bebege her mama yaramıyor maalesef. Şuan kilo alımımızda gayet iyi 😀