ozgyrs Kızlar merhaba.. 50 günlük bebeğim var anne sütü+ evolvia kullanıyordum ancak sürekli kustu bebeğim pek işe yaramadı. Bebelac aldım onu önerdiler ancak biberonu sallayınca köpürme oluyo. Bunun nedeni ne olabilir?
Melek_nas ozgyrs suda tam karışmıyor ve kaşıklada karıştırsak köpük oluşuyor..sindirimi zor bir mama..
biryavuzkusu ozgyrs ılık suya katıp biberonu dairesel hareketlerle sallarsanız o zaman kolay eriyor. Sıcak suya koyunca erimiyor. Bende bayadır kullanıyorum memnunum. Kilo alımı falan iyi.
Yamacannesi Fazlaaa sallamicaksin daresel seklinde cevirceksin biberonu canim benim de 50 gunlukk bebelac kulaniyorum
Hira1 Benim kızım 9 aylık ilk günden beridir bebelac kullanıyoruz bizde başından beridir hep çalkalayarak yaptık hep köpük olurdu gaz yapardı oda ama sonradan keşfettim tatlı kaşığı ile iyice karıştırın o zaman köpük olmuyor size tavsiyem 😇
ozgyrs Hira1 yaa tesekkur ederim . İlk bebeğim cahilim biraz😊 bebelac diğer mamalara göre daha uygun oldugu için internette beyin gelişimini etkiliyo diyolar. Bu doğru değildir demi? 😔
Deletedmom143 Hira1 kilo alımı nasıl acaba bebelacta bende geçmeyi düşünüyorum ama kilo aldırmıyor diyorlar doğru mu
Hira1 ozgyrs rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 😇 estagfurullah herkes ilk bebeğinde tecrübesiZ oluyor bende bişe bilmiyordum zamanla öğreniyorum☺️ Evet bebelac güzel bir ürün hem maddi yönden de uygun
ozgyrs Sebine bebelac bebek sütü yazıyor canım sarı paket 500 gram bugun e bebekten 35 tl ye aldım yeni basladım
Hira1 Deletedmom143 kilo alımı gayet güzel hatta o kadar çok kilo aldı ki azalttım mamayı mecburen ☺️ Kollarımız taşımaz oldu artık 😅
Edagungor Bebelac gold kullanıyordum çokta memnun kaldım ben kaynar suyla yapıp çarkaladığımda ilk başlarda denk geldim biraz ılık su ve dairesel hareketler ile sallayarak eritirsen köpürme olayı azalır