Maviseker o arabayı bin liraya bulduysan kaçirma canım cunku ben pahallıya aldım 3.499 dan 2.799 duşmuş ben 2 .200 yapabılıyorum çok az kullandım bide oglum sevmıyor bınmeyıno yüzden satıyorum canım çok da kullanmadık zaten sadece puset kullandık diger parçasını hiç kullanmadım temiz yani