momsturk Crn-akn1 geceleri prima bağlıyorum uzun süre kaldığı için. dün hepsiburada da 156 tanesi 209 liraydı hemen aldım. ben aldıktan sonra fiyat 299 a çıktı yanlış yazdıkları ana geldim galiba. onun dışında sleepy ve baby turco 2.si 1 tl kampanyası ile stokladım. Allah güç kuvvet versin hepimize
Mircet Crn-akn1 migrosta molfiks bir alana ikincisi %60 indirimde.4 plus tanesi 1.30 a geliyordu belki kullanan vardır görür
ezogelinn Crn-akn1 şimdi baktım 5 no baby me aloeverali bez 229 olmuş ne olmuş böyle yılbaşından önce 200 bezi 195 liraya almıştım elimde 3 aylık bez var ama sonra kaçtan alırız hiç bilmiyorum indirim takip edicez
busrasilra14 Crn-akn1 vallahi ayni dertten muzdaripiz. Gecen ay 90 tlye 80 adet sleepy aliyordum bu ay 90 tlye 40 tane aldim 😞 yazik gunah yaaa paralari copten mi topluyoruz
Bircicekkiz Crn-akn1 valla bizde aynı şekil bugün bez siparişi vericektim valla bekliyorum ki belki indirim kuponu falan denk gelir de kullanırım diye iyice abarttılar
Crn-akn1 Bircicekkiz evet canım herşeyi anında alamıyoruz artık onca yerden araştırıyoruz 10 lira bide düşük bulsak o sayfadan alıyoruz kuponlar bekliyoruz
Bircicekkiz Crn-akn1 aynn durum hiç iç açıcı değil ben çalışmıyorum ama çalışana Allah güç kuvvet versin o kadar emek bir an da puff uçuyo gidiyo yazık günah
Crn-akn1 Bircicekkiz evet canım bende çalışmıyorum böyle giderse çalışmayı düşünüyorum eşim çok iyi maaş alıyo ve kayınvalidemler çok destek oluyorlar ama çocuğuma gelecek zemin hazırlamam gerek eğitimi için şimdiden birikim yapmam gerekiyor zaman çok hızlı geçiyor
Crn-akn1 Bircicekkiz ama bu gidişata bu duruma nasıl birikim yapılır. Birikim zamanı bitti artık karnımızı doyurduğumuza şükrediyoruz
Bircicekkiz Crn-akn1 Birikim yapacak durumda hiç değiliz cidden ay’ı kurtarma peşindeyiz şuan da, ucu ucuna getirirsek ne mutlu. Sanırım ölene kadar evim olmucak bu şekilde imkansız çünkü 😏🤷♀️
KubosM BalkizimBaloglum2 Merakla bekliyorum daha ne kadar arttıracaklar diye. Sanki hepsi birbiriyle yarışa girmişler gibi
HonKiPonKiDoNiNo ALLAH belalarini vericek ama ne zmn 😡😡 108 li premium care en fazlaa 170 den aliyorduk Getir de indirimle.. Simdi indirimle 300 tl ye geliyor ve 1 ay yetmiyor yani 😡😡 En baba zammi primaya gecirdiler.. Mamalarda 2oo tl ye firladi