Boncuk1421_ bebeklere verilen şeyler deyince neden herkesin aklına tatsız tuzsuz püreler geliyor ki? Onlar tadım ayında o da zaten 1 çay kaşığı yese bile kafi. Tadımlarınız bittiyse 6. Ayı doldurdıysanız bırakın püreleri. Sarımsak soğanla tatlandırdığınız ilik sulu, tavuk sulu, et sulu yoğun kıvamlı çorbalar yapın. Kıymalı tavuklu soğanlı, bebek salçalı yemekler yapın. Kıymalı, havuçlu, pirinçli ıspanak ya da Pırasa yaparım. Kıymalı, havuçlu, bulgurlu Karnıbahar pişiririm. Parça etleri didip etli havuçlu Kereviz yaparım. Bal kabağı çorbası, mor Havuç çorbası, kırmızı pancar çorbası, yer elması çorbası…kıymalı tarhana, tarhanalı bulgur köfteleri.. Püreleri de ara öğünde bazen yoğurtla karıştırarak veririm. Yoğurduna çok ufak diş sarımsak atarım. Yemeklerini, omletlerini dere otu, maydanoz gibi otlarla ya da nane, kimyon gibi baharatlarla zenginleştiririm. İrmik ve yulafları meyvelerle zaten tatlanıyor. Elma ile armut, muz ile Avokado gibi karışımlar yaparım. Hindistan cevizi yağı ve çok azıcık tarçın katarım. Evet bebeklerin de damak tadı var. Onlar için de yemekleri tatlandırmamızın türlü türlü yolu var. Bunun için tuz, şeker kullanmamıza ya da bizim yağda kavurarak yaptığımız salçalı yemekleri vermemize gerek yok.