Kızım 8.5 aylık. 6 aylıkken ek gıdaya başladık. 6. Ayımız tadımlarla geçti. Önce sebzeler, sonra yoğurt, sonra kahvaltılıklar, en son da meyve tattırdım 3 gün kuralı ile. Daha sonra karışımlara geçtik. Havuç- kabak, brokoli tatlı patatesi gibi. 6. Ayın sonunda tahıl grubuna başladık. Organik pirinç, siyez bulguru, ruşeym, yulaf gibi. En son da kıymaya geçtik. 7. Ayda düzenli olarak iki öğün verdim. İlik sulu çorbalar, kahvaltıda omletler. 8. Ayda ara öğüne geçtik. Tam buğday unu ve Yulaf unu kullanarak pankekler, krepler, bebek kekleri yapıyorum. Bu ay beyaz ete de başladık. Tavuklu tavuk sulu çorbalar yapıyorum. İlk kez Şehriyeye de geçtik. Bazı çorbalarının içine katıyorum ya da yeşil mercimekle karıştırıp yoğurtluyorum. Makarna, pilav ve ekmek daha hiç vermedim uzun bir süre de vermeyi düşünmüyorum.