Ben de öyleyim canım sinir sıkışması var bileğimde, boyun düzleşmesi ve bel fıtığı da malesef o yüzden bir iş yapsam akşamına anam ağlıyor 😓 Geçenler de evi su bastı diye büyükçe bir bez koydum o bezi sıktım diye kolumu bir haftadır oynatamiyordum yeni yeni oynatabiliyorum. Sen de muhakkak görün bir doktora MR falan çeker zaten çıkar ne varsa. Geçmiş olsun