selinkp Siz muhakkak bir doktora görünün çok önemli dizler. Teyzem yıllar evvel böyle dizi ağrıyormuş sürekli ama hiç önemsemiyor ve doktora gitmiyormuş. Aradan yıllar geçmiş ağrılar dayanılmaz olunca doktora gidiyor. Doktor diyorki senin dizlerin senden 15 yaş büyük birinin dizi gibi olmuş teyzem artık bastonla yürüyordu ve 2 ay önce ameliyat ettiler. Yaz ayında diğer dizini edecekler. Yani bunu neden anlattım insan ihmal ettikçe durum daha beter olabilir Allah korusun o yüzden muhakkak görünün. Çok geçmiş olsun 🙏💐