meltemmm1999 hiçte geç değil gayet doğal akışında şimdi o bebekler annelerine babalarına bakıyor bilinçlimi bakıyor benim kızımda ağlarken arada bir annee diyor ne yani bana şimdi annemi diyor ya bu refleksleri yapıyor yapmıyor diye ayrıma düşüpte geç gelişiyor gelişimi geride kaldı diye düşünme her çocuk farklı bakmışsın seninki haftaya dönmüş benim ki dönmemiş gayet iyi gidiyorlar 3 aylık bebek beklentiye sokma kendini gün gün fark edecek