Her bebek farklıdır kimisi hep uyur kimseye ihtiyaç duymaz kimiside dünyaya alışma sürecindedir tek ihtiyacı olan anne sıcaklığı anne kucağıdır.O yüzden sürekli seni istiyor yada gaz sancısı vardır.Sürekli ten tene temas edin konuşun ninni söyleyin merak etmeyin alışkanlık yapmaz. kolik bebeğim 2 ay kucağımda uyudu sonra düzeldi çok şükür.