Bebeğim 11 günlük emzirmek için uyandırdığımda 2-2 buçuk saat uyanık kalıyor anlamadım yenidoğan bebek uyumaz mı gazını bezini alıyorum memede rahat daldığı için meme veriyorum uyuyor yatağına koyar koymaz uyanıyor tekrar gazını al tekrar altına bak tekrar emzir derken kısır döngüye giriyoruz ben mi yanlış yapıyorum acaba ne önerirsiniz?