Esrs evet en çok onda tedirgin oluyorum çocuklarımız herseyimiz🥺 ilk 3gun zor geçiyormuş canım sonra yavaştan bitiyormus bu iillet bebeğinde 3gun içinde geçer inşallah bn ağrı kesici ateş düşürücü aldım kızımın doktoruna sorarak ondan veriyorum yarım ve şık sık emziriyom sende zaten arayan ekipler de sık emzir dcektir