DefneRana3881 merhaba benim bebeğim de 2 hafta önce covid oldu ateşi hiç düşmedi 2 gün, hastaneye yatırdılar, ama orda da sadece ateş düşürücü verildi. Buna rağmen ateşi düşmüyordu sürekli beş dk da bir nemli bez ile eklem bölgelerine soğuk uygulama yaptık sabaha kadar hiç durmadan. Bir de beslenmesi önemli ilacı mutlaka doyurduktan sonra verin .