AloneMom merhaba çok üzüldüm adınıza benim ellerim berbat vaziyetteydi. Çok ıslanmasın elleriniz su egzama düşmanı 🥺 benim eller patlayıp yanıyordu şekilleri bozuldu ellerimin açısı ile sabahlara kadar ağladığım zamanları hatırlıyorum sürekli Dr git gel sıkılmıştım sadece bir tane krem iyi geldi EXCİPİAL LİPO kessinlikle almalısın çok çok iyi bir nemlendirici. Ellerimi her ıslattığımda hemen kurutup bu kremi kullanıyordum düzenli bir şekilde kullanırsan inşallah azalır,düzelir.