AloneMom Kizlar parmak uçlarım bile çatlıyor.bu sene daha bu kötü oldu ellerim.Neutrogena,vazelin kullanıyorum ama yok yine oluyor yine oluyor. Kullanabileceğim iyi gelen başka bir krem önerisi olan varmı
Guner AloneMom merhaba ben de aynıyım parmaklarım bile çatlayıp ayrılmaya başladı sebamed aldım eczacının tavsiyesiyle tek sürüşte etki ediyor harika bi krem mutlaka edinmelisin
Deletedmom99886 AloneMom Geçmiş olsun kullandığınız kremler biraz günlük kremler daha tedaviye yönelik bir şey kullanmanız gerekiyor bunun için cildiye ye gidebilirsiniz. Şu an kuaförden geldim oradaki kız söyledi bir krem adı eczaneden alınıyor ama adını unuttum tüh Tamda konusuydu onunda parmak araları falan olmuş hep
EtiPetito AloneMom hayatımda ilk defa bu yıl olmaya başladı kaşınmıyo ama bazen yanıyo ve pütür pütür oldu bi kaç yeride kanadı hiçbişry düzeltmiyo
elifizm Hiç bilmiyorum kız kardeşimde vardı, ebbedi bulaşık yıkamazdı elleri kaşınıyormuş. Bu doğru mu
Derinkusum elifizm doğru valla şuan yine kaşınıyor elim çatlata çatlaya kuruyor bi de tatlı kaşınıyor ki kaşısan kanatıcan el mel kalmadı valla
614408eoa elifizm cok dogru ben eldivensiz bulasık yıkayamam sebze dograyamam yemek bile yapamam elime yogurt degse ne blim yda sebze yda bi deterjan kabarır kasınır sulanır catlar berbat olur eldivende pudralı eldiven de kullanamıyorm saadce nitril kullanabiliyom düsünün
AloneMom elifizm mecbur yıkıyorum sürekli ellerimi yıkıyorum.ben duramamki yıkamadan. Ama çatlıyor ve kaşınıyor evet,kanıyor bile 😔
Emelss- elifizm doğru benim ellerim çok kötü çok uzun süre temizlik yaparsam asla uyuyamam hatta şekil bozukluğu bile oldu kaşıntı bir yana ağrısı çok fena yaa
elifizm Derinkusum öyle mi, çok geçmiş olsun . Onun ellerinde senelerce vardı sonr akendiliğinden düzeldi. Ama bulaşık yıkayamama rahatsızlığı düzelemedi kronik artık
elifizm 614408eoa yaa kıyamam ya, benim kübüşümde öyle idi , tabi çeşit çeşit vucut losyonlarına şampuanlara dokunurken yoktu o yüzden sordum🙈🙈
elifizm AloneMom . Dokunduğu her yere çiçek açtıran elleriniz egzama illetinden kurtulur inşallah kızlar, canı gönülden dua ediyorum sizlere geçmiş olsun💜
Guner AloneMom ya şu an yanımda değil bakamıyorum ama sebamedin el nemlendiricisi olması lazım eczacıya sorun o yardımcı olur gerçekten çok iyi ama ben taşındım da bulamıyorum şu an ellerim berbat durumda burada sebamed i de bulamadım cerave almış eşim bundan da memnun kalırsam yazarım ama sebamed çok iyi
elifizm Deletedmom99886 ya elti olsa ellerini kullandırtmadan bile yıkatırım ama kız kardeş olunca olmuyor neticede aynı oda da uyuyorduk sağı solu da belli olmaz pis pis bakıyordu bana 😂
AloneMom EtiPetito evet aynen öyle.benimde olurdu ama bu sene hiç gecmiyor.cok kötü ya valla ellerim erkek eli gibi 🥺
EtiPetito AloneMom yaa benim o kadar olmadı ama yine de rahatsız edici bi hissi var🥺 sarı kantaron bile sürdüm