Efem123 yok bilmiyorum sormak da istemiyorum banane 😀 . Eşimden duydum doktor öyle demiş diye . Bende şaşırdım kaldıramıyordum çocuğu nasıl öyle oldu anlamadım ki. Ama dün çok acayip bşy oldu onlara gittik çocuğa Mısır ununu tereyağıyla biraz ateşte pişirdi biraz da su . İçine de pekmez kattı dedim napıosun muhallebi yapıyorum çocuğa dedi . Salak yaaa doktor kilolu demiş o hala pekmez falan veriyor .