Efem123 Kizlar bebeğim 9 aylık geçen sağlık ocağına 9 aylık aşı ve izlem için gttik 6 aylikken gitmiştim en son 3 Aydr sadece 1 kilo almış sizce normalmi sizin bebekler kaç kilo alıyor sadece bizmi böyleyiz
Lina123 Efem123 sağlık ocağında ki hemşire söylemedi mi normal olup olmadığını ? Bizim doktorumuz normal de çocuklar ay da 1 kilo alıyor demişti .
esraeerdogann Efem123 3 ayda 1 kilo alması gayet normal çünkü 5. Aydan sonra kilo alımı yavaşlar benim bebeğimde 9aylık olacak ayda 300 -350 gr alıyor her ay kontrole götürüyorum doktor gayet normal diyor
elifizm Efem123 6 aydan sonra kilo alımı azalıyor zaten ortalama 300, 400 gr alıyorlar her ay. Bebeklerin gelişimine göre değişiyor her bebek bir değil, siz kendi doktorunuzla yine konuşursunuz
MelekSubasi Lina123 Bebeğiniz küçük olabilir mi? Efem123 Normal güzel kilo almış tam hareketlendikleri zamanlar.
Efem123 Lina123 kaç aylık sizinki hayır söylemedi kilosu iyi olduğu için hiç 3 ayda 1 kilo almış diye bakmıyor ilk dogdunda kilosu fln iyidi kilo alımı çok güzeldi şimdi almıyor artık yani önceki kilo allarindan dolayı bebeğimin kilosu iyi amaa bu gidişle sanırım geride kalacak durdu çünkü kilo alimi
Lina123 Efem123 öyle düşünmeyin sağlıklı gıdalar yedirin alır tabiki . Ayrıca herşey kilo değil sağlıklı büyüsün gelişsin yeter . Görümcemin oğlu 10 aylık doktor obez olur yedirmeyin demiş mesela .ki yemek yendiğini de hiç görmedim anlamadım nasıl öyle olmuş . Benim bebeğim 2.5 aylık çok kilolu olsun istemem mesela .
Efem123 esraeerdogann anladım canım saol normal olmasına sevindim🙂 siz ek gıda vermiyormusunuz benim bebeğim hiç bişey yemiyor sütümde azaldı iyice.
Lina123 MelekSubasi ay pardon bebek 9 aylıkmış. Dikkat etmedim 😀 başım çok kötü ağrıyor şuan ondan sanırım
laliko35 Efem123 kızım şuan 7 aylık çocuk dr u 6aya kadar ortalama 600 gram ile 1 kilo arasında kilo alır ama 6 aydan sonra bu artış düşecek ddi 😍 bizde daha gitmedik 8 aylıkken takip var 9 şubatta gidicez
Efem123 Lina123 Ek gıda pek yemiyor yok kilo alsın diye ugrsmiyorum sadece insan yine düşünüyor acaba niye az aldı diye ama normalmiş 🤗
Efem123 esraeerdogann Bizde öyleyiz ama tabi benim sütüm yok denecek kadar azaldı yine hastalnmistik bebeğim ve bn grip bogz ağrısı vardı ondn sonra sütüm azaldi şimdi geri gelsin diye çabalıyorum
Lina123 Efem123 yok bilmiyorum sormak da istemiyorum banane 😀 . Eşimden duydum doktor öyle demiş diye . Bende şaşırdım kaldıramıyordum çocuğu nasıl öyle oldu anlamadım ki. Ama dün çok acayip bşy oldu onlara gittik çocuğa Mısır ununu tereyağıyla biraz ateşte pişirdi biraz da su . İçine de pekmez kattı dedim napıosun muhallebi yapıyorum çocuğa dedi . Salak yaaa doktor kilolu demiş o hala pekmez falan veriyor .
esraeerdogann Efem123 ee daha ne olsun maşallah gayet güzel kilosu benim bebeğimde o kadar 1 hafta sonra 9aylık olacak bence çok güzel kilosu