SelimeliS BirAlparslanAnnesi benimki hatır hüps modeli ayri süt ısıtma modu yok ama sütlü kahve yaptigimda gayet yeterli sicaklikla oluyor yani
zeynep91 Girlmomsss ben kullanıyorum çok memnun kaldım sütlü kahve yapıyor sütlü sıcakçikolata sütlü nescafe hepsni denedim ve cok memnun kaldım közde kahveside ayrı mükemmel 😋😋
AgentMom zeynep91 bende normali var ofise aldık ama bir ara evdeki ile değiştireyim. Kahvesi çok güzel pişiyor beğendim ben de
AgentMom Girlmomsss evde sütsüz olan kahve makinesi var memnunum. Ofise aldık pratik sütlü kahve ya da süt ısıtma İçin, ayrıca kahvesi daha lezzetli oluyor.
Hirakus_19 Girlmomsss hüpp dgil ama hatır hüps kullanıyorum iki tuş var hem Türk kahvesi hem sütlü yapıyorum 5 fincan alıyor köpüklü cok memnunum
SelimeliS Hirakus_19 5 fincan aliyor mu gercekten ya ben maksimum 3 yapabiliyorum maksimum cizgisinı geciyor musunuz