Eymeninannesii35 Eşin kullanıyosa bırakmak zor olabilir. Bu en 17 sene kullandım hamile kaldım devam ettim kalp atışını duyduğum gün bıraktım daha da içmedim oğlum 21 aylık şuan. Eşim kullanmıyor. Ama bi arkadaşımın eşi fazlaca bağımlısı olduğu halde sırf kız bıraksın diye bırakmıştı, birlikte deneseniz daha iyi