use_use o kadar haklısın ki .. bende senin gibiydim ve öğrendiğim gün bıraktım. Hiç bir şey benim yavrumdan onun canından daha önemli olamaz, sigara diye ağladım yine de içmedim. Hem daha doğmamış bir yavrunun hakkına nasıl gidebilirim diye içim içimi yedi rüyalarıma girdi ama yinede bıraktım Allah’ıma şükürler olsun .. şimdi kızım yanımda ,arada aklıma geliyor ama yüzüne bakınca ben bu minige nasıl kiyayim deyip vazgeçiyorum inşallah böyle devam eder 🥰