PelinleGunler ben dogdugundan beri kendim yikiyorum kucagimda hareketlenmeye baslayinca hic kuvette yikayamadim zaten birisinin tutmasi gerekiyodu 5 aylik olana kadar yani donmeye baslayana kadar yatagin uzerine koyuyodum once ben girip dus aliyodum hizlica sonra cikip soyup oglumu aliyodum donmeye basladiktan sonra da pusete koyup kemerini takiyodum yine ayni sekilde surunmeye basladiktan sonrada mama sandalyesine koyuyorum banyoya hizlica dus alip sonra onu yikiyorum birlikte cikiyoruz allahtan suyu da cok seviyo simdi hic sorun yasamadik