Superisi_0 benim oglum bronsit oldu biz antibiyotik kullanmadik sadece zatiden diye bir surup öksurugu icin birde gunde 6 kez buhar kullandik biraz uzun sürdü 3 hafta kadar ama bizimkisi ilerlemisti. cok sukur buhar ve surup bize cok iyi geldi. Birde ben cevizin icindeki zarı kaynattım icirdim gece yanina sogana karanfil batirip koydum birde sogani 4 e boluk ustune bal doktum bu cok iyi balgam sokturdu faydasini gordum. Sogan karanfil gece oksurugune cok iyi geldi 😊🙏🏻