Merhaba anneler. Kizimda bronşit başlangıcı denildi ve antibiyotik kullanmaya basladik bide iburamin zero kullaniyoruz buharda veriyorum ama bir hafta oldu kizimda hala iyilesme yok tersine aşırı iştahsız hicbisey yemiyo burun akintissida dewam ediyo ve oksurukde başladı ikidir doktora gittim ayni ne yapabilirim dogal bi yolu yokmu gecirmenin yardimci olurmusunuz lutfen?🙏