irva Anne_gunlugu Bunu damla olarak kullanmadım canım bende.İçinde damlalığı var şırıngaya benzer.Ml olarak kullandım yani 0.5 ml kadar çekip oğluma veriyordum.
Anne_gunlugu irva bizimde gargara ölçekleri var ya onla 0.5 ml döküp veriyorum cok-da pis kokuyor icmiyorda ne yapcan bilmiyorum
Alyasmama Bizimde degerlerimiz cok düsük bizede drmuz sidefer toz yazdi portakal suyuna karistirip veriyorum kizim cok cabuk hastalaniyordu kansizlik basgisiklik sistemini etkilebilceni söylemisti
Anne_gunlugu Alyasmama evet benim kızımda öyle bağışıklığı yerlerde hemen hasta oluyor ınsallh düzelir bran önce
defnemilam Anne_gunlugu bizim b12 1900.cikmisti yuksekligide cok iyi degilmis takip edelim dedi doktor sonra kemik suyunu cok koydugumu farkettim.vermeyince bir sure sonra normale döndü. o ara her gun ilikli kemik sularindan 4 kup koyuyordum corbasina deneyin isterseniz.
Anne_gunlugu defnemilam bende yaptım hemen hemen her yemeğe koyuyorum 2 küp şeklinde acaba az mi geliyor?Bide çok iştahsız yemek yemiyor çorbadan 2 3 kaşık anca icer
defnemilam Anne_gunlugu istahsizlik bizdede problem ama kucuk bir corba kasesine 4 kup atardim her gun verirdim tamamini bitiriyordu yani .