Merhaba anneler, haftaya oğlum 19. ayına girecek inşallah. Artık büyüyor, gelişiyor ve ben sanırım artık yetemiyorum, farklı şeyler istiyor.
Ona güzel bir resim-boyama malzemesi almak istiyorum. Sizden ricam bu ay civarında ki bebeklere kullandığınız boya türleri ve varsa birde boyama kitabı. Boyalarla sadece kitabı boyamayacağız, o yüzden her türlü boya olur. Tek istediğim sizden sağlık açısından kaliteli ve yıkandığında geçecek olan boyalar. Umarım postumu görürsünüz 🥲