Selcan Balkupum2505 geçen hafta test verdim aksam 7 gibi verdim ertesi günü akşam 10 a doğru sonucum yazdı. Hastaneyide aradım gec çıkıyor yoğunluk var demişlerdi.
minikkoalammmm Balkupum2505 arayan kişiye göre değişiyor demekki ki benim eşim 2 doz aşılı ve de 2 kez test verdi negatif çıktığı halde temaslı diye karantinaya aldılar