Balkupum2505 BugsBunnyy ewt artik ilacta vermiyomuslar sadece aile hekimi arada bir ariyormus nasiliz die
minikkoalammmm BugsBunnyy bende 7 gündür karantinadaydım dün bitti karantinamız eşim test verip negatif çıkmasına rağmen eşime temaslı diye 7 gün karantina verdiler iş için de kendileri rapor gönderdi eşimin çalıştığı yere
Balkupum2505 minikkoalammmm pozitif haberi 6da geldi aradiklarinda sordum esin ise gidebilir belirtisi yoksa dediler bu ne sacmalik ya
momyshark1 BugsBunnyy sonucunuz cikmadimi hala bizde sabah verdik beklemedeyiz 8 12 saat arası çıkıyor demişlerdi
Roseses Allah allah karışıklığa gitmiş olmasın, istanbulda en yoğun hastanelerden birinde verdim 4 saatte çıktı sonucum pozitif olarak 🙈 sağlık bakanlığından da aradılar, msjla da bilgi verdiler
Cicikoo Yaseoo eşim pozitifti sabah saat 7 de geldiler ve hergun biz o aradılar durumuzunuz nasıl die
Yaseoo Cicikoo biz ilaçı kabul etmediğimiz için belki bizi aramadılr eşimi Bi kere aradılar bir daha asla aramadılr
minikkoalammmm Balkupum2505 arayan kişiye göre değişiyor demekki ki benim eşim 2 doz aşılı ve de 2 kez test verdi negatif çıktığı halde temaslı diye karantinaya aldılar
Roseses Balkupum2505 gelmiyorlar artık yani bize gelmediler babam annem yengem hepimiz pozitifiz aradılar ama gelmeyeceklerini ilaç getirmediklerini ağrımız olursa parol içmemizi söylediler, sorumuz olursa da 112 den covid desteğe bağlandık oraya sorduk
glsma06 Balkupum2505 ben de vermistim 2 kez 8 saat icinde cikar demislerdi ama 4 saatte cikmisti coktan cikmasi lazim sizinds benim her ikisi de negatifti